دستگاه شنود صدا و راه های پیدا کردن آن

دستگاه شنود صدا و راه های پیدا کردن آن

دستگاه شنود صدا و راه های پیدا کردن آن یکی از معضلاتی که افراد با آن رو به رو می شوند.

در عصر حاضر و با پیشرفت تکنولوژی امروزه می‌توان از اینترنت،تلفن همراه،جی‌پی‌اس ،دستگاه شنود صدا و بسیاری از دستگاه های  ارتباطی بعنوان وسیله ای استفاده کرد که هم میتواند مضر باشد و هم میتواند مفید باشد.

زیرا این وسیله ها بسته به نیازافراد و نحوه استفاده انسان از آن ها دارد که از یک طرف برای آسان نمودن ارتباطات بین افراد و از طرفی دیگر به عنوان یکی از بزرگترین وسیله ها برای انجام عملیات های جاسوسی و ضد حقوق بشر به کار گرفته شوند.

ما در این مقاله ابتدا چند ابزار مهم برای انجام شنود صدا رابه شما معرفی می کنیم و در ادامه راه های پیدا نمودن این دستگاه شنود ها را به شما آموزش دهیم تا در مواقع حساس بتوانید بهترین تصمیمات ممکن را بگیرید.

فیلمبرداری با دکمه لباس

این وسیله یک دوربین جاسوسی می باشد.

این وسیله برای شنود کردن صدا به راحتی  به عنوان یک دکمه پیراهن روی لباس نصب می‌شود و می‌توان با آن فیلم‌برداری و عکاسی کرد.

البته این دوربین سال های زیادی است که تولید شده اما حالا با امکانات جالبی به روزشده است.

خودکار شنود

این خودکار با استفاده از میکروفونی که در قسمت داخلی آن تعبیه شده است قادر خواهد بود تا با حساسیت بسیار بالا و کیفیت بالایی صدای محیط پیرامونش را شنود و سپس ضبط  نماید.

با شارژ نمودن باتری این خودکار از طریق کابل USB کامپیوتر می‌توان ۱۲ ساعت بطور مستمر صدا را ضبط نمود.

این وسیله با نقش خودکار در محیط‌ هایی به کار می‌رود که شما قصد دارید شنود صدا را انجام دهید ولی همراه داشتن وسایل صوتی و یا فیلمبرداری ممنوع است.

از آنجایی‌ که هیچ دکمه یا علائمی برای تشخیص این صدا در هنگام فعال بودن وجود ندارد یکی از مناسب ترین ابزار ها برای شنود بصورت مخفیانه به حساب می‌آید.

راه های پیدا کردن دستگاه شنود صدا

 

عینک دوربین دار

شرکت الکتریکی تانکو در کشور ژاپن یک عینک ساخته است.

نکته جالب این است که این عینک که طرفداران زیادی دارد در طرح آفتابی نیز عرضه خواهد شد.

تصاویری که توسط این عینک ضبط شده اند می توانند در کارت حافظه ذخیره شوند.

این عینک قادر است تا ۳۰ الی ۴۰ دقیقه بطور مستمر فیلمبرداری کند.وزن این عینک ۶۰ گرم و قیمت آن ۸۲ دلار می باشد.

شما با استفاده از این عینک جاسوسی میتوانید وارد محیط مورد نظر شده و با بالاترین کیفیت از محیط فیلمبرداری نمایید.

دستگاه شنود صدا و راه های پیدا کردن آن

در موارد بالا چند دستگاه شنود صدا را نام بردیم و حالا در ادامه شما رابا نحوه پیدا نمودن این دستگاه های شنود آشنا خواهیم کرد.

دستگاه شنود صدا و راه های پیدا کردن آن

در اولین مرحله شما باید تمام وسایلی که غیر عادی به نظر میرسند مانند گلدان، تابلوهای دیواری ،آباژورها و … را با دقت تمام دقت بررسی نمایید.

اسپیکرها را به دقت بررسی کنید احتمال نصب دوربین بر روی آنها وجود دارد.

گل‌ها را نیز تکان دهید.شما باید مکان‌هایی را که احتمال می‌دهید میکروفن شنود صدا می‌ تواند در آنجا بکار گذاشته شود مانند زیر تشک‌ها و بالش‌ها و قفسه‌های کتاب را بررسی کنید.

دستگاه شنود صدا و راه های پیدا کردن آن

چراغ ها را خاموش نمایید و به دنبال چراغ سبز و یا قرمز خیلی ریز بگردید.

بسیاری از دستگاه‌های شنود موجود در بازار دکمه پاور دارند و احتمال این که فردی که آن‌ را بکار گذاشته این دکمه را نپوشانده باشد بسیار زیاد می باشد.

هنگامی که چراغ‌ها خاموش هستند با استفاده از یک چراغ قوه به دنبال انعکاس نور از زاویه‌های مختلف بگردید.

شما میتوانید یک دستگاه ردیاب امواج تهیه نمایید.

استفاده از دستگاه شنود صدا و راه های پیدا کردن آن بسیار ساده می باشد هر چند برخی از دستگاه‌های شنود قابل کشف با ردیاب نمی باشند.

روش دیگر این است که شما با استفاده از تلفن همراه با یک شماره‌ تماس بگیرید و در نزدیک یک مکان مشکوک گوشی خود را تکان داده و در همان جا جابجا شوید.

شنیدن صدای سیگنال در گوشی تلفن همراه شما نشان از وجود یک دستگاه شنود در آن مکان می باشد.

دسته‌بندی نشده

استراق سمعانواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا از راه دورخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخريد دستگاه ضبط صداي حرفه ايخرید دستگاه ضبط خبرنگاریخرید دستگاه ضبط صدا ارزانخرید دستگاه ضط صدادستگاه شنوددستگاه شنود و ضبط صدا توشيبادستگاه شنود يا ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صدا ارزان قيمتدستگاه ضبط صدا براي دانشجوياندستگاه ضبط صوتدسگاه ضبط صدا با کیفیت بالارید دستگاه ضبط صدا ارزانضبط صداضبط صدا با کیفیتضبط صدا با کیفیت بالاضبط صدا رزانضبط صدا مخفیضبط صوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *