ضبط کننده صدا تسکام مدل BB-800

دستگاه ضبط صدا تسکام مدل BB-800 دارای ابعاد حدود ۳۸۰*۲۰۵*۱۰۷ میلی متر می باشد و با داشتن وزنی حدود ۳۲۰۰ گرم یکی از سنگین وزن ترین های این زمینه به حساب می آید.

همین موضوع سبب نارضایتی بسیاری از مشتریان شده است.

همین وزن و ابعاد تقریبا سنگین سبب شده تا کسانی که قصد استفاده از این دستگاه را دارند برای جابجایی آن با مشکل مواجه شوند.

ضبط کننده صدا تسکام مدل BB-800

حافظه

حافظه این دستگاه ضبط صدا از نوع  داخلی می باشد و مقدار حافظه ای که برای این دستگاه در نظر گرفه شده است ۲ گیگابایت می باشد که نسبت به رقبای خود مقداری ضعیف به نظر میرسد.

اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید یک  کارت حافظه به این دستگاه اضافه نموده و تا مقدار قابل توجهی حافظه دستگاه را افزایش دهید.

ضبط کننده صدا تسکام مدل BB-800

صفحه نمایش دستگاه ضبط صدا تسکام مدل BB-800

یکی از مزایای این دستگاه ضبط صدا وجود یک صفحه نمایش می باشد که کار کردن با این دستگاه را برای کاربر بسیار آسان نموده است.

این صفحه نمایش تک رنگ بسیار کوچک می باشد و در قسمت بالایی دستگاه قرار دارد.یکی از معایب این صفحه نمایش این است که فاقد قابلیت لمس می باشد.ضبط کننده صدا تسکام مدل BB-800

سایر قابلیت ها

فرمت صوتی قابل پخش توسط این دستگاه، MP3 می باشد که همین امر سبب شده تا علاوه بر دستگاه ضبط صدا یک پخش کننده موسیقی نیز باشد.

فرمت ضبط صدا نیز در این دستگاه همان MP3 می باشد.

از معایب بزرگ این دستگاه این است که فاقد اسپیکر ، بلوتوث، شبکه بی سیم (Wi-Fi) و از همه مهم تر پورت USB می باشد.

دسته‌بندی نشده

انواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزانشنو مخفی صداشنود با کیفیت صداشنود صداشنود مخفی صداضبط صداضبط صدا ارزانضبط صدا با کیفیتضبط صوت مخفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *