ضبط کننده حرفه ای صدا زوم مدل H4N-Pro

دستگاه ضبط صدا زوم مدل H4N-Pro دارای ابعاد ۳.۷ × ۷.۳ × ۱۵.۷۲ سانتی‌متر می باشد و با داشتن وزنی حدود ۲۹۴ گرم یک هماهنگی نسبتا خوب بین وزن و ابعاد آن ایجاد شده و کار کردن با این دستگاه را برای کاربر بسیار آسان می کند.

این وزن و ابعاد مناسب سبب شده تا کسانی که قصد استفاده از این دستگاه را دارند به سادگی بتوانند این دستگاه را با خود حمل نمایند و در هر جایی که خواستند از آن استفاده نمایند.ضبط کننده حرفه ای صدا زوم مدل H4N-Pro

صفحه نمایش دستگاه ضبط صدا زوم مدل H4N-Pro

این دستگاه ضبط صدا دارای یک صفحه نمایش کوچک اما کاربردی می باشد که کار کردن با این دستگاه را برای کاربران بسیار آسان نموده است.

مدل این صفحه نمایش از نوع  backlit LCD می باشد و اطلاعات بسیاری از جمله مدت زمان ضبط ،مقدار باتری و بسیاری از اطلاعات دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

ضبط کننده حرفه ای صدا زوم مدل H4N-Pro
حافظه و پشتیبانی: 

نوع حافظه این دستگاه از نوع خارجی بوده و این دستگاه فاقد حافظه داخلی می باشد.

نوع کارت حافظه هایی که در این دستگاه می توان استفاه نمود از نوع SD،SDHC می باشد.

حداکثر ظرفیت کارت حافظه از نوع SD حدود ۲ گیگابایت می باشد و مقدار آن در نوع SDHC نیز حدود ۴ تا ۳۲ گیگابایت می باشد.

فرمت های ضبط صدا در این دستگاه فرمت های Wave با کیفیت ۱۶ و ۲۴ بیت و فرمت MP3 با کیفیت ۴۸ تا ۳۲۰ می باشد.

ضبط کننده حرفه ای صدا زوم مدل H4N-Pro

مشخصات فنی دستگاه ضبط صدا زوم مدل H4N-Pro

نوع میکروفون داخلی ای که در این دستگاه استفاده شده از نوع Unidirectional condenser microphone می باشد و مقدار حساسیت این میکروفون داخلی نیز ۴۵- دسی‌بل می باشد.

حداکثر فشار میکرفون داخلی ۱۴۰ دسی‌بل می باشد.روی بدنه این دستگاه ضبط صدا کوچک یک پورت USB 2 تعبیه شده است که شارژ کردن باتری هم توسط همین پورت انجام می شود.

این دستگاه برای کارکردن از دو عدد باتری قلمی است که هر بار شارژ شدن به طور کامل می تواند بین ۶ تا ۸ ساعت در حالت استریو و ۱۰ تا ۱۲ ساعت در حالت stamina کارکند و به طور مداوم صدا را ضبط نماید.ضبط کننده حرفه ای صدا زوم مدل H4N-Pro
سایر قابلیت ها:

این دستگاه ضبط صدا مخفی  قادر است تا فایل های صوتی با فرمت  MP3 با کیفیت ۳۲ تا ۳۲۰ نیز را پخش نمایدکه به این صورت می توان به عنوان یک دستگاه ضبط صدا نیز از آن استفاده نمود.

تعداد کانال های ضبط همزمان در این دستگاه ۲ کانال می باشد.تعداد کانال های پخش همزمان نیز ۲ عدد می باشد.

در پایان شما با خرید این دستگاه ضبط صدا صاحب یک دستگاه ضبط کننده دو کاره با قابلیت پخش نیز شده اید.

دسته‌بندی نشده

انواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صداچگونه دستگاه شنود تهيه کنيمخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليدستگاه شنود صدا ارزاندستگاه شنود صدا توشيبادستگاه شنود صداي محيطدستگاه ضبط صداشمود صدا با کیفیتشنود صد ارزانشنود صداشنود صدا با کیفیتشنود مخفی صداضبط صدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *