دستگاه ضبط صدا Zoom H1n

دستگاه ضبط صدا زوم مدل H1n زوم یکی از محصولات کمپانی و برند معروف زوم است.

این کمپانی همواره یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه رکوردر پرتابل می باشد که محصولات بسیار متنوعی را در این زمینه تولید و روانه بازار کرده است و همواره جزء برترین و پرفروش ترین محصولات در این دسته بندی بوده و می باشد.

کیفیت ساخت بالای این کمپانی، امکانات بسیار متنوع و قیمت مناسب محصولات این کمپانی ژاپنی، آن را به یکی از محبوب ترین و بزرگترین کمپانی های تولید رکوردر صدا تبدبل نموده است.دستگاه ضبط صدا Zoom H1n

دستگاه ضبط صدا زوم  مدل H1n یکی از کوچکترین و با کیفیت ترین رکوردها برای ضبط صدا می باشد که با توجه به اندازه ی جمع و جور و وزن نسبتا سبکی که دارد.

یکی از بهترین گزینه ها برای حمل و نقل می باشد.H1n یک محصول بسیار ساده برای ضبط نمودن صدا در هر مکانی است که به آسانی می تواند در دست شما قرار بگیرد و میتوان از آن به سادگی، با قیمت ارزان و کیفیت بسیار  بالا برای ضبط خبرنگاری استفاده نمود.

 

دستگاه ضبط صدا Zoom H1nمشخصات دستگاه ضبط صدا زوم مدل H1n زوم

کمپانی زووم این دستگاه ضبط صدا را برای خبرنگاران، نوازندگان موسیقی، سازندگان پادکست و بسیاری از کارهای دیگر ضبط صدا مناسب معرفی نموده است.

این دستگاه دارای ویژگی های بسیاری از جمله میکروفون داخلی X,Y (به صورت ضربدری) با دیاگرام اومنی برای صدابرداری از وکال و تصویر استریو بسیار مناسب و حساسیت بالا می باشد که مجهز به یک اسپیکر داخلی  جهت پخش نمودن فایل های ضبط شده توسط این دستگاه می باشد.

مقدار حافظه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شذه است ۲ گیگابایت می باشد که شما قادر خواهید بود تا این مقدار را به وسیله ی حافظه های Micro SD و Micro SDHC تا۳۲ گیگابایت، افزایش دهید.

دستگاه ضبط صدا Zoom H1n

طراحی بدنه این کوچکترین دستگاه ضبط صدا از جنس پلاستیک فشرده می باشد و نیز محافظی که در دور میکروفون این دستگاه قرار گرفته آن را به یک محصول بادوام در مقابل خطراتی که ممکن است در موقع افتادن از دست رخ دهد تبدیل نموده است.

با توجه به مهندسی ای که برای ساخت بدنه این دستگاه صورت گرفته است از نظر اندازه بسیار خوش ساخت می باشد.

در حقیقت این ضبط کننده پرتابل یک نمونه ی بسیار حرفه ای از سری محصولات کمپانی ژاپنیِ ZOOM می باشد که با اندازه ی نسبتا کوچکتر و امکانات کمتری نسبت به مدل های دیگر عرضه گردیده و از نظر کیفیت ساخت بسیار شبیه به محصولات گران قیمت این کمپانی می باشد.

دسته‌بندی نشده

انواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداچگونه دستگاه شنود بسازيمحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخرید دستگاه ضبط صداخرید دستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه شنود صدا با کیفیتدستگاه ضبط صداشنود صداضبط صداضبط صدا ارزانضبط صدا با کیفیتضبط صدا عالیضبط صدا مخفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *