میکروفون کاندنسر استودیو ام-آدیو مدل Studio USB

دستگاه ضبط صدا میکروفونی مدل Studio USB یکی از میکروفون های کمپانی بسیار جالب و با کیفیت کمپانی بزرگ ام-آدئو می باشد.

این مدل یک میکروفون کاندنسر کاردیود دیجیتال همراه با یک کارت صدای آنبورد داخلی بسیار منعطف می باشد که برای ضبط نمودن انواع صداها و موسیقی ها شامل آواز و صدای ساز و همچنین مکالمه ها مانند پادکست و دوبله کاملا ایده‌آل و مناسب به نظر میرسد.

این میکروفون و دستگاه ضبط صدا با تمام نرم‌افزارهای اصلی ضبط صدا بر روی سیستم های مختلف مانند ویندوز و مکینتاش بسیار سازگار بوده و شما به راحتی قادر خواهید بود تا به دستگاه هایی با این سیستم عامل ها وصل شوید.

 

دستگاه ضبط صدا میکروفونی مدل Studio USB

مشخصات دستگاه ضبط صدا میکروفونی مدل Studio USB

این میکروفون ضبط صدا با متصل شدن از طریق یک درگاه USB اتصالی بسیار آسان و بدون دردسر و با کیفیت را برای شما فراهم خواهد کرد که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا صدای هایی که در محیط اطرافتان میگذرد با مطلوب ترین کیفیت ضبط نمایید.

شما با تهیه ی این میکروفون و بدون استفاده از کارت صدا کیفیت بسیار ایده‌آلی را تجربه خواهید کرد.

روی بدنه‌ی این میکروفون یا همان دستگاه ضبط صدا یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم تعبیه شده است که به شما این اجازه‌ را خواهد داد تا صدایی را که ضبط می کنید به صورت کاملا زنده مانیتور کنید.

در ضمن این خروجی هدفون مجهز به آپشن و تنظیماتی می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود بلندی صدای ورودی از هدفون و صدای در حال پخش از رایانه را نیز تنظیم نمایید.

 

دستگاه ضبط صدا میکروفونی مدل Studio USB

ازدیگرامکانات وویژگی‌های بسیارخوب این دستگاه می توان به دیافراگم بزرگ یک اینچی، الگوی قطبی تک جته یا کاردیود، استفاده از ترانزیستور J-FET،که می توان از آن ها در سیستم های مطرح موجود در بازار مانند مکیناتش و ویندوز اشاره نمود.

این کارت صدا برای ضبط پادکست ، رادیو اینترنتی، دوبلاژ، ضبط مولتی مدیا و ویدیوهای آموزشی ، صداگذاری فیلم مستند و آواز بسیار مناسب می باشد.

دستگاه ضبط صدا میکروفونی مدل Studio USB

دسته‌بندی نشده

استراق سمعانواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا از راه دورخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخريد دستگاه ضبط صداي حرفه ايخرید دستگاه ضبط صداخرید دستگاه ضبط صدا با کیفیتدستگاه رکوردر ضبط صدادستگاه ريز ضبط صدادستگاه شنود سیم کارتیدستگاه شنود يا ضبط صدادستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزانضبط صدضبط صداضبط صدا ارزانضبط صدا با کیفیتضبط صدا با کیفیت بالاضبط صدا با کیفیت عالیقيمت دستگاه ضبط صدا ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *