دستگاه شنود و ضبط صدا توشیبا

دستگاه شنود و ضبط صدا توشیبا یک دستگاه ضبط صدا محیط می باشد که از نظر کیفیت صدا در نوع خودش بسیار عالی و کم نظیر می باشد.

ابعاد و شکل ظاهری این دستگاه در نوع خود بسیار جالب می باشد و بیشتر شبیه یک فلش می باشد تا دستگاه شنود.

برای کارکردن با دستگاه شنود صدا توشیبا ابتدا دستگاه را مدت ۳ الی ۴ ساعت شارژ می کنیم و سپس می توانیم از این دستگاه استفاده نماییم.

این مسئله بسیار واضح است که شارژ دستگاه شنود مخفی توشیبا چون به شکل فلش می باشد با دستگاه های USB خور مانند لپ تاب و… امکان پذیر می باشد.

پس از این که دستگاه شارژ شد به منظور استفاد بهینه از باتری دستگاه سنسور صدای دستگاه شنود توشیبا را روشن نموده و آن را در محیط مورد نظر قرار می دهیم.

این کار سبب خواهد شد تا دستگاه شنود ما تنها زمانی که صدا بشنود شروع به ضبط کردن کند نه در زمانی که صدایی در محیط  وجود ندارد.

 

دستگاه شنود و ضبط صدا توشیبا

مقدار حافظه داخلی این دستگاه شنود صدا ۴ گیگابایت می باشد اما با هر بار شارژ قادر است تا چیزی در حدود ۲۰ ساعت به طور مداوم صدا را ضبط نماید.

البته با توجه به این که شما قادر هستید تا از سنسور صدا ستفاده کنید در محیط هایی که بصورت یکسره صدا شنیده نمیشود این زمان برای شما افزایش پیدا خواهد کرد.
از مزیت های بارز دستگاه شنود و ضبط صدا توشیبا نسبت به سایر دستگاه های ویس رکوردر موجود در بازار می توان به اندازه بسیار کوچک و مناسب این دستگاه و همچنین ظاهر بسیار فریبنده این دستگاه که شبیه یک فلش می باشد اشاره کرد.

دستگاه شنود و ضبط صدا توشیبا

معایب دستگاه شنود و ضبط صدا توشیبا

این دستگاه ضبط صدا مخفی با وجود مزایای بسیار زیادی که دارد دارای معایبی نیز می باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

اولین عیب این دستگاه نحوه شارژ نمودن این دستگاه می باشد که حتما باید توسط یک دستگاه USB خور مانند لپ تاب و …انجام شود در صورتی که اکثر دستگاه های موجود در بازار توسط برق شهری و به راحتی قابل شارژ می باشند.

دومین عیب این دستگاه ضبط صدا کوچک این است که پس از ضبط نمودن صدا کاربر حتما باید دستگاه را به یک سیستم خارجی مانند لپ تاب متصل نماید و از طریق یک نرم افزار،صدای ضبط شده توسط دستگاه را گوش دهد.

در صورتیکه اکثر ویس رکوردرهای موجود در بازار دارای دکمه play بر روی خود دستگاه میباشند که کاربر به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه سیستم جانبی می تواند این صدا را پخش نموده و بررسی کند.

 

دستگاه شنود و ضبط صدا توشیبا

دسته‌بندی نشده

استراق سمعانواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا از راه دورخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخريد دستگاه ضبط صداي حرفه ايخرید دستگاه ضبط خبرنگاریخرید دستگاه ضبط صدا ارزانخرید دستگاه ضط صدادستگاه شنوددستگاه شنود و ضبط صدا توشيبادستگاه شنود يا ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صدا ارزان قيمتدستگاه ضبط صدا براي دانشجوياندستگاه ضبط صوتدسگاه ضبط صدا با کیفیت بالارید دستگاه ضبط صدا ارزانضبط صداضبط صدا با کیفیتضبط صدا با کیفیت بالاضبط صدا رزانضبط صدا مخفیضبط صوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *