دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-14

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-14 یکی از بهترین ساخته های کمپانی بزرگ المپوس در سری گران قیمت و خوش ساخت LS می باشد.

این دستگاه مجهز به میکروفون هایی بسیار حساس بوده و با ابتکار و خلاقیتی که سازنده این دستگاه دارد به شما این امکان داده می شود تا از طریق چرخی که در قسمت پایین پنل اصلی قرار گرفته از بین چندین حالت مختلفی که برای ضبط صدا وجود دارد به هر کدام از این حالت ها که می خواهید دست پیدا کنید.دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-14

امکانات دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-14

شما در این دستگاه ضبط صدا مخفی با استفاده از حالت هوشمند قادر خواهید بود تا در فضاهای متفاوتی که شمابه ضبط صدا نیاز پیدا  می کنید با تشخیص دادن صداهای بلند بهترین حالت را برای ضبط کردن صدا برای میکروفون ها انتخاب نمایید.

شما به وسیله این محصول قدرتمند از کمپانی بزرگ الیمپوس یک امکان بسیار ویژه برای ضبط  کردن صدا با کیفیت بسیار بالا را خواهید داشت.

به طوری که شما قادرید تا صدا را با کیفیت ۲۴ بیتی ۹۶KHZ ضبط نمایید و بدون شک شما بااین دستگاه ضبط صدا حرفه ای خیلی کم تر به دستگاه های حرفه ای تر نیاز پیدا می کنید.

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-14

به احتمال بسیار کم اگر زمانی شما از کیفیت میکروفون های موجود راضی نبودید قادر هستید تا با اضافه نمودن یک میکروفون از طریق جک ۳.۵ میلی متری ضریب عملکرد بالاتری داشته و با کیفیت بالاتری فرآیند ضبط صدا را انجام دهید.

علاوه بر قابلیت اضافه نمودن میکروفون این امکان نیز برای شما وجود دارد تابا استفاده از ورودی صدا این بار هم با جک ۳.۵ میلی متری تقریبا هرآنچه را که برای ضبط صدا و صدا برداری در حال حرکت نیاز دارید  دسترسی داشته باشید.

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-14

 

ظاهر دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-14

 

دستگاه ضبط صدا LS-12  شباهت زیادی به دیگر مدل دستگاه المپیوس یعتی LS-14  دارد

شما با استفاده از یک کارت حافظه SD – SDHC قادر هستید تا با اضافه کردن حافظه این دستگاه ضبط صدا ارزان قیمت فایل های بسیار بیشتری را ضبط نمایید.

در قسمت پایین بدنه این دستگاه قابلیت نصب بند نیز وجود دارد تا شما به سادگی بتوانید آن را به گردنتان بیاویزید.

یا اگر در حال انجام دادن کار جدی تری  هستید با استفاده از پایه ای که در پشت بدنه دستگاه قرار میگیرد از لرزیدن و ایجاد صداهای مزاحم راحت شوید.

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل LS-14

یک پورت Mini USB روی بدنه این دستگاه تعببیه شده است که جابجا کردن اطلاعات از این دستگاه به کامپیوتر و بر عکس را بسیار آسان می کند.

در کنار این درگاه دکمه های خاموش/روشن/قفل که کنار هم قرار گرفته اند.

همان طور که در ابتدا گفتیم ما با یکی از بهترین ساخته های المپوس سر و کار داریم که امکانات بسیار زیادی را در خودجای داده است که ما را از استفاده از دستگاه های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

 

حافظه داخلی : ۴ گیگابایت

پشتیبانی از حافظه خارجی : ۲ گیگ تا ۳۲ گیگ

وزن : ۱۷۰ گرم

دسته‌بندی نشده

انواع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود جاسوسيخرید دستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه شنود صدادستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صوت قدرتمندشنود صداشنود صدا با کیفیتشنود مخفی صداضبط صداضبط صدا ارزانضبط صدا با کیفیتقيمت دستگاه ضبط صدا ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *