دستگاه ضبط صدا حرفه ای

دستگاه ضبط صدا حرفه‌ای SR-Q2 یکی از رکوردرهای دستی حرفه ای و با کیفیت می باشد که توسط کمپانی سارامونیک طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است و مجهز به یک میکروفون استریوی داخلی XY است.

این دستگاه ضبط صدا با کاربری بسیارراحت و آسانی که داردبرای ضبط صدای برنامه های متنوعی مانند فیلم های آموزشی، موسیقی، تولید پادکست و یا صدای انواع فیلم بسیار مناسب می باشد.

همچنین این رکوردر با اندازه ای کوچک و قابلیت پرتابلی که دارد می تواند در هر کجا به همراه شما باشد تا به محض نیاز بلافاصله آن را روشن کرده و ضبط را آغاز کنید.

 

دستگاه ضبط صدا حرفه‌ای SR-Q2

 

قابلیت های دستگاه ضبط صدا حرفه‌ای SR-Q2

صفحه نمایش کوچک این  دستگاه ضبط صدا SR-Q2 اطلاعاتی را که برای یک دستگاه ضبط صدا مورد نیاز است در اختیار شما قرار می دهد.

روی صفحه نمایش این دستگاه اطلاعات بسیاری از جمله مقدار باتری ،مدت زمان ضبط و بسیاری از اطلاعات دیگر در اختیار شما قرار داده می شود.

شما کاربر گرامی با دسترسی به تنظیمات این دستگاه ضبط صدا قادر هستید تا کیفیت ضبط خود را از ۴۴.۱ کیلوهرتز / ۱۶ بیت شروع نموده و این مقدار را تا ۹۶ کیلوهرتز / ۱۶ بیت افزایش دهید.

میکروفون ضربدری X/Y این رکوردر صدای استریوی بسیار شفاف و تمیزی را با وضوح بالا ضبط می کند.

به علاوه SR-Q2 مجهزبه بک ورودی مینی جک برای اتصال میکروفون های دیگر نیز خواهدبود تا بتوانید میکروفون یقه ای یا محصولاتی که بی نیاز از تغذیه فانتوم پاور هستند را به آن متصل نمایید، این خروجی در پشت دستگاه قرار دارد.

 

دستگاه ضبط صدا حرفه‌ای SR-Q2

سوییچ های کنترلی این میکروفون ضبط صدا Pause و Play بر روی بدنه این دستگاه ضبط صدا قرار دارند.

در سمت راست این دستگاه یک خروجی لاین، یک خروجی هدفون، سوییچ های افزایش و کاهش صدا و درگاه حافظه جانبی رکوردر قرار گرفته است.

در سمت چپ این دستگاه نیز، یک ورودی لاین، یک ورودی ریموت برای اتصال ریموت کنترلر Saramonic RC-X و سوییچ های Hold و پاور قرار دارند.

در قسمت پایین این دستگاه ضبط صدا کمی پایین تر از این سوییچ ها نیز یک درگاه برای اتصال کابل شارژ در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی دستگاه ضبط صدا حرفه‌ای SR-Q2

علاوه بر این ها مقداری بالاتر از صفحه نمایشگر رکوردر یک LED قرمز رنگ قرار دارد که در هنگام استفاده از دستگاه و ضبط یا پخش صدا روشن می شود و زمان Clip شدن سیگنال چشمک می زند.

دستگاه ضبط صدا حرفه‌ای SR-Q2

از بین ویژگی های این دستگاه ضبط صدا می توان به قابلیت افزودن یک حافظه جانبی اشاره نمود.

این دستگاه قادر است تا از کارت های حافظه microSD تا نهایت حجم ۳۲ گیگابایت و از کارت های حافظه microSDXC تا نهایت حجم ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی نماید.

به علاوه شما می توانید با اتصال یک هدفون به این دستگاه ضبط صدا در حالی که دارید صدا را ضبط می کنید آن را به صورت زنده بشنوید و یا فایل های ضبطی را با استفاده از آن گوش کنید.

افزون بر این با وجود دو ورودی لاین و میکروفون می توانید طیف گسترده ای از تجهیزات صوتی را به رکوردر خود متصل نمایید و از امکانات آن بهره مند شوید.

دسته‌بندی نشده

استراق سمعانواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا از راه دورخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخريد دستگاه ضبط صداي حرفه ايخرید دستگاه ضبط خبرنگاریخرید دستگاه ضبط صدا ارزانخرید دستگاه ضط صدادستگاه شنوددستگاه شنود و ضبط صدا توشيبادستگاه شنود يا ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صدا ارزان قيمتدستگاه ضبط صدا براي دانشجوياندستگاه ضبط صوتدسگاه ضبط صدا با کیفیت بالارید دستگاه ضبط صدا ارزانضبط صداضبط صدا با کیفیتضبط صدا با کیفیت بالاضبط صدا رزانضبط صدا مخفیضبط صوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *