دستگاه ضبط صدا زوم مدل TAC-2

دستگاه ضبط صدا زوم مدل TAC-2 یکی دیگر از محصولات کمپانی زوم می باشد.

کمپانی بزرگ و با سابقه زوم همواره یکی از بزرگترین کمپانی ها در زمینه تولید دستگاه ضبط صدا و دستگاه های صوتی می باشد که توانسته با تولیدات بسیار خوبی که داشته در این زمینه بسیار پیشرفت کند و در میدان رقابت با رقبای خود بسیار پر رنگ ظاهر شود.

این دستگاه ضبط صدا قوی کم‌حجم و سبک، مجهز به ۲ عدد ورودی و دو خروجی می باشد که قادر است تا ضبط صدا را تا کیفیت  ۲۴ بیت و فرکانس ۱۹۲ کیلوهرتز پشتیبانی نماید.

میزان تأخیر زمانی در این دستگاه بسیار کم بوده  و انرژی ورودی و خروجی‌ها توسط Bus تأمین خواهد شد.دستگاه ضبط صدا زوم مدل TAC-2

از جمله ورودی ها و خروجی های این دستگاه ضبط صدا مخفی ۲ عدد ورودی XLR/TRS با مقدار انرژی ۴۸V فانتوم، یک درگاه ورودی Hi-Z برای گیتارهای الکترونیکی و باس و  نیز ۲ عدد خروجی TRS بالانس شده روی این دستگاه تعبیه شده است که جهت متصل شدن به آمپلی‌فایر ها یا اسپیکر ها مورد استفاده قرار میگیرد.

این دستگاه ضبط صدا ارزان مجهز به یک تبدیل کننده آنالوگ به دیجیتال می باشد که مجهز به قابلیت صدا تا +۶۰ dB می باشد.

در این دستگاه قابلیت دریافت نمودن خروجی باکیفیت بسیار بالا از مبدل دیجیتال به آنالوگ AKM AK4396 نیز تعبیه شده است که بسیار کاربردی می باشد.دستگاه ضبط صدا زوم مدل TAC-2

مشخصات دستگاه ضبط صدا زوم مدل TAC-2

 

این دستگاه ضبط کننده صدا دارای قابلیت ها و مشخصات بسیار زیادی نیز می باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

این دستگاه ضبط صدا با اتصال Thunderbolt بر روی سیستم عامل مک قادر است تا با سیستم‌عامل OS X 10.6.8 و بالاتر به راحتی و بدون هیچ دردسری کار کند.

یک درگاه اختصاصی نیز برای هدفون این دستگاه در نظر گرفته شده است که قابلیت کنترل نمودن حجم صدا را دارا می باشد.

از بهترین جلوه های ظاهری این دستگاه مجهز به بودن به نور LED در هفت موقعیت متفاوت برای ورودی ها،خروجی ها  و درگاه هدفون می باشد که همین امر سبب زیبا تر شدن این دستگاه شده است.دستگاه ضبط صدا زوم مدل TAC-2

از دیگر امکانات این دستگاه امکان سمپلینگ برای تبدیل کردن آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به آنالوگ می باشد که برای کم کردن مقدار نویز فایل ضبط شده و بهبود بخشیدن به رابط کاربری دستگاه می باشد.

در ضمن تمام امکاناتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است تنها با چرخاندن یک دکمه‌ی لغزنده صورت می‌گیرد که شما می توانید حالت های ضبط صدا این دستگاه ضبط صدا خود را نیز با این غلتک تغییر دهید و نهایت لذت را در استفاده از این دستگاه ببرید.

بدنه‌ای هم که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است بسیار مقاوم بوده و در عین سبک بودن از حجم بسیار کمی نیز برخوردار است که می توان به آسانی آن را با خود حمل نمود.

دسته‌بندی نشده

ارزان ترین دستگاه ضبط صداانواع دستگاه ضبط صداانواع دستگاه ضبط صوتبهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود قويخريد دستگاه ضبط صدا از راه دوردستگاه ضبط صداشنود صداضبط صداضبط صدا ارزانضبط صدا با کیفیت بالاضبط صدا با کیفیت عالیضبط صدا عالیضبط صدا مخفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *