دستگاه ضبط صدا سونی مدل PCM-A10

دستگاه ضبط صدا سونی مدل PCM-A10 یکی ازبروزترین وکاربردی ترین ویس رکوردرهای کمپانی بزرگ سونی می باشد که دارای ۱۶GB حافظه داخلی می باشد که در مقایسه با رقبا و هم سطح های خود بسیار مناسب به نظر میرسد.

میکروفن هایی که روی این دستگاه تعبیه شده است که ایین قابلیت را دارند تا در سه جهت معرفی شوند.

یکی از بروزترین و کاربردی ترین تکنولوژی هایی که برای این دستگاه ضبط صدا در نظر گرفته شده است تکنولوژی ضبط صدا با کیفیت Hi-Res میباشد که بسیار تازه و کاربردی می باشد.

دستگاه ضبط صدا سونی مدل PCM-A10

یکی از برترین ویژگی هایی که برای این دستگاه ضبط صدا در نظر گرفته شده است و در بسیاری از دستگاه های هم رده وجود ندارد قابلیت ریموت کنترل ضبط و پخش کردن از طریق اپلیکشن مربوط و با تلفن های هوشمند می باشد.

دیگر ویژگی بروز این دستگاه همگام سازی با هدفون ، اسپیکر و گوشی هوشمند از طریق بلوتوث و NFC می باشد.

با وجود این که مقدار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است شما قادر خواهید بود تا با استفاده از یک کارت حافظه Micro SD مقدار حافظه خود را تا مقدار بسیار زیادی افزایش دهید.

به علاوه در این دستگاه توسط میکروفن های جهت دار جدید محدوده وسیع تری را برای ضبط صدا پوشش دهید.

دستگاه ضبط صدا سونی مدل PCM-A10

مشخصات دستگاه ضبط صدا سونی مدل PCM-A10

دستگاه ضبط صدا PCM-A10 یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار برای ضبط نمودن جلسات مهم کاری و همچنین ضبط نمودن صدا موزیک با کیفیت بالا می باشد.

این دستگاه ضبط خبرنگاری مجهز به قابلیت ضبط صدا از راه دور و ببه صورت کاملا بی سیم با اپلیکیشن مخصوص موجود در Google Play برای دستگاه های اندروید و یا App برای دستگاه های IOS ( شروع و توقف ضبط – تنظیم سطح و تنظیمات ضبط – اضافه کردن نشانه های پیگیری T-Mark ) می باشد.

با این امکانات این دستگاه یکی از بهترین انتخاب ها برای کارهای روزمره می باشد.

دستگاه ضبط صدا سونی مدل PCM-A10

دسته‌بندی نشده

ارزان ترین دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخرید دستگاه ضبط صداخرید دستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه شنود و ضبط صدادستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صدا المپوسشنود صداشنود صدا مخفیضبط صداضبط صدا ارزانضبط صدا با کیفیت بالاضبط صوتضبط صوت محفیضبظ صدا با کیفیتقيمت دستگاه ضبط صدا ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *