دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR6900

دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR6900 یکی از با کیفیت ترین محصولات کمپانی بزرگ فیلیپس می باشد که به تازگی توسط این کمپانی تولید و روانه بازار شده است.

این دستگاه ضبط صدا قادر است تا صدا را با فرمت های  MP3 و WAV ضبط نماید و در صورتی که به پخش کردن این فایل ها نیاز باشد می تواند با استفاده اسپیکر بسیار قوی خود و یا هدفون این فایل ها را پخش نماید.

یک عدد باتری لیتیومی برای این دستگاه ضبط صدا در نظر گرفته شده است که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و قادر خواهد بود تا ۱۲ ساعت صدا را ضبط نماید.

قابل ذکر است که این باتری غیر قابل تعویض می باشد.دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR6900

مشخصات دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR6900

یک عدد پورت  Mini USB  روی این دستگاه ضبط صدا کوچک تعبیه شده است که شما با استفاده از این پورت قادر خواهید بود تا به کامپیوتر متصل شوید و فایل ها را ازدستگاه به کامپیوتر و یا بر عکس منتقل کنید.

همچنین دستگاه VTR6900 مجهز به یک رادیوی داخلی نیز می باشد و قادر است تا مقدار بسیار زیادی نیاز علاقه‌مندان به رادیو را برطرف نماید.

ایعاد بسیار مناسب و جمع و جور این دستگاه سبب شده تا کسانی که می خواهند از این دستگاه استفاده نمایند به راحتی آن را با خود حمل نمایند و در هر جایی که خواستند از آن استفاده نمایند.

روی بدنه‌ی این دستگاه نیز دکمه‌هایی تعبیه شده‌  است که جهت اعمال کردن تنظیمات برای پخش و ضبط کردن صدا مورد استفاده قرار میگیرد.دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR6900

یک صفحه‌نمایش از نوع OLED بر روی این دستگاه ضبط صدا ارزان قیمت تعبیه شده است  که کار کردن با این دستگاه را برای کاربران بسیار آسان می کند و اطلاعات مورد نیاز کاربر را به نمایش می‌گذارد.

در پشت بدنه ی این دستگاه یک عدد پایه‌ی نگه‌دارنده تعبیه شده است  که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

این دستگاه مجهز به یک اسپیکر داخلی می باشد که قادر است تا ۱ وات صدا تولید کند و این توان متناسب با ابعاد و کاربرد آن در نظر گرفته شده است.

میکروفون های داخلی این دستگاه نیز دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشند و قادر هستند تا صدا را با کمترین نویز ممکن ضبط نمایند.

به علاوه این مدل دارای یک ورودی میکروفون نیز می باشد که برای کاربران این امکان رافراهم می کند تا از یک میکروفون قوی‌تر استفاده نمایند.دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR6900

دسته‌بندی نشده

ارزان ترین دستگاه ضبط صداانواع دستگاه ضبط صوتبهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخرید انواع دستگاه ضبط صداخرید دستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه شنود ضبط صدادستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صدا ارزان قيمتدستگاه ضبط صدا عالیضبط صدا ارزانضبط صدا با کیفیتضبط صدا مخفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *