دستگاه ضبط صدا و میکروفون استودیویی AT2020

میکروفون و دستگاه ضبط صدا حرفه ای M-AUDIO VOCAL STUDIO

دستگاه ضبط صدا و میکروفون استودیویی AT2020 یکی از برترین و ارزان قیمت ترین محصولات کمپانی Audio Technica می باشد که برای کاربرد های حرفه ای و صدابرداری طراحی شده است و مورد استفاده قرار میگیرد.

این میکروفون کاندنسر دارای یک دیافراگم با کیفیت با اندازه متوسط و تک وجهی می باشدکه از یک الگوی قطبی کاردیوید پشتیبانی می نماید.

میکروفون حرفه ای AT2020USB Plus با توجه به داشتن مبدل ۱۶ بیت دیجیتال، قادر است تا بدون این که به کارت صدا نیاز داشته باشد و تنها از طریق یک درگاه USB به انواع سیستم های کامپیوتری مکینتاش و ویندوزی متصل شود.

این کار سبب خواهد شد تا شما برای این که بتوانید یک صدا باکیفیت نسبتا مناسب ضبط نمایید مجبور نباشید تا از یک کارت صدا استفاده نمایید.

در ضمن میتوان به این نکته نیز اشار کرد که این دستگاه ضبط صدا با اندازه ای جمع و جوری که دارد شما را قادر خواهد ساخت تا همیشه بتوانید آنرا در هرمکانی بدون این که به نصب درایور مستقل نیاز باشد مورد استفاده قرار دهید.

میکروفون و دستگاه ضبط صدا حرفه ای M-AUDIO VOCAL STUDIO

قابلیت های دستگاه ضبط صدا و میکروفون استودیویی AT2020

میکروفون و دستگاه شنود صدا AT2020 USB Plus نیز مانند نمونه آنالوگ خود یک محصول استاندارد می باشد که دارای صدایی بسیار دقیق و با کیفیت است که مهندسان این کمپانی آنرا از سایر میکروفون های هم ترازش مجزا می دانند.

در این میکروفون ضبط صدا ،دیافراگم مورد استفاده بسیار سبک و با جرم کم طراحی شده است تا پاسخ فرکانسی گسترده و گذا یا در اصلاح بدون رنگ امیزی باشد.

همچین این دیافراگم با ساختار حرفه ای خود دارای ثبات بسیار بالایی برای تحمل فشارهای صوتی بیش از حد است.

در یک جمله میتوان گفت که AT2020 استاندارد جدیدی برای میکروفون های کاندنسر استودیویی با قیمتی مقرون به صرفه است.

 

میکروفون و دستگاه ضبط صدا حرفه ای M-AUDIO VOCAL STUDIO

 

از دیگر مزایای این میکروفون و شنود صدا USB میتوان به یک خروجی هدفون با کنترل سطح مستقل برای تنظیم صدای خروجی آن از روی بدنه، یک گلویی برای نصب کردن آن بر روی انواع پایه میکروفون های موجود در بازار که از نوع ایستاده و رومیزی می باشند،کیف حمل چرمی که برای جلوگیری از صدمه دیدن این میکروفون در هنگام جابجایی، کابل USB جهت وصل کردن این دستگاه ضبط صدا به انواع سیستم های کامپیوتری و سه پایه رومیزی جهت قرارگیری ساده روی انواع سطوح اشاره نمود.

میکروفون و دستگاه ضبط صدا حرفه ای M-AUDIO VOCAL STUDIO

دسته‌بندی نشده

استراق سمعانواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا از راه دورخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخريد دستگاه ضبط صداي حرفه ايخرید دستگاه ضبط خبرنگاریخرید دستگاه ضبط صدا ارزانخرید دستگاه ضط صدادستگاه شنوددستگاه شنود و ضبط صدا توشيبادستگاه شنود يا ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صدا ارزان قيمتدستگاه ضبط صدا براي دانشجوياندستگاه ضبط صوتدسگاه ضبط صدا با کیفیت بالارید دستگاه ضبط صدا ارزانضبط صداضبط صدا با کیفیتضبط صدا با کیفیت بالاضبط صدا رزانضبط صدا مخفیضبط صوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *