دستگاه ضبط صدا TASCAM DR-100MKIII

دستگاه ضبط صدا DR-100 MK3 یک ویس رکوردر بروزرسانی شده از سری رکوردر های پرتابل کمپانی TASCAM می باشد که برای ضبط  نمودن صدا با کیفیت های بسیار بالا دارای امکانات بسیار حرفه ای می باشد و امکانات بسیار فراوانی دارد.

این محصول یک صدای بسیار ایده آل و منحصر به فرد را با قیمت بسیار ایده آل به شما تحویل خواهد داد.

از برترین ویژگی های این دستگاه ضبط صدا ساخت و ساز بسیار خوب،اندازه بسیار کوچک، بدنه بسیار مقاوم ، امکانات مختلف و قیمت متفاوت که نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار این رکوردر پرتابل را به یک نمونه بسیار پرطرفدار و محبوب در میان کاربران برادکست تبدیل نموده است و مهندسان کمپانی تسکام را وادار کرده است تا به تولید کردن سومین نسخه از این محصول بپردازند.

دستگاه ضبط صدا DR-100 MK3

اندازه کوچک و جمع و جور و این دستگاه ضبط صدا تقریبا هم اندازه یک کف دست می باشد و با وزن پایین خود به راحتی قابل حمل می باشد.

این دستگاه ضبط صدا پرتابل برای قرارگرفتن درون دست و حتی روی انواع دوربین های حرفه ای و DSLR طراحی و به بازار عرضه شده است که دارای نسبت سیگنال به نویز بیش از ۱۰۰ دسی بل می باشد و همین موضوع سبب شده است تا بهترین عملکرد صوتی را برای ضبط های استریو در کلاس استودیویی بصورت پرتابل تجربه نمایید.

DR-100MK3 برای طراحان و مهندسین صدا یک دستگاه بسیار محبوب و حرفه ای محسوب میشود و دلیل آن این است که قابلیت های مختلف آن با رابط کاربری پیشرفته اش در کنار عملکرد صوتی درجه یک در آن میتواند واقعاً خیره کننده و حیرت انگیز باشد.

 

دستگاه ضبط صدا DR-100 MK3

قابلیت های دستگاه ضبط صدا DR-100 MK3

یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده این دستگاه ضبط صدا پرتابل استفاده از کانورترهای سطح بالای AK4558 از کمپانی AKM است که با نسبت سیگنال به نویز بسیار ایده آل (در حدود ۱۰۲ دسی بل) قادر خواهد بود تا یک صدای بسیار مخملی و بسیار ویژه را برای شما در تبدیل سیگنال های آنالوگ دریافتی از میکروفون و یا دیگر ورودی ها به دیجیتال یا بالعکس ایجاد نماید.

کمپانی بزرگ تسکام در این دستگاه از یک ساختار دوبل برای دو کانال مونو از این کانورتر استفاده نموده است که در هنگام ضبط کردن صدا یک سطح داینامیکی بسیار مناسب ایجاد می کند و از نظر کیفی بسیار کم رقیب باشد.

 

دستگاه ضبط صدا TASCAM DR-100MKIII

 

دستگاه ضبط صدا DR-100 MK3 دارای دو کانال ورودی آنالوگ کومبو جک می باشد که پذیرای سیگنال آنالوگ از کانکشن های TRS و XLR می باشد.

این ورودی ها قادر خواهند بود تا برای دریافت سیگنال آنالوگ از انواع میکسر یا پخش کننده های صوتی و دیگر تجهیزات حرفه ای شما مورد استفاده قرار گیرند.

به علاوه شما با داشتن تغذیه فانتوم پاور قدر هستید تا انواع میکروفون های کاندنسر، داینامیک، ریبون یا مینی گان و شات گان خود را به آنها متصل نمایید.

این دو ورودی مجهز به مدارهای پیش تقویت کننده مستقلی تحت عنوان HDDA می باشند که سبب تقویت دو چندان سیگنال های آنالوگ با کمترین نویز زمینه در ورودی ها خواهند شد.

 

دستگاه ضبط صدا TASCAM DR-100MKIII

دسته‌بندی نشده

استراق سمعانواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا از راه دورخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخريد دستگاه ضبط صداي حرفه ايخرید دستگاه ضبط خبرنگاریخرید دستگاه ضبط صدا ارزانخرید دستگاه ضط صدادستگاه شنوددستگاه شنود و ضبط صدا توشيبادستگاه شنود يا ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صدا ارزان قيمتدستگاه ضبط صدا براي دانشجوياندستگاه ضبط صوتدسگاه ضبط صدا با کیفیت بالارید دستگاه ضبط صدا ارزانضبط صداضبط صدا با کیفیتضبط صدا با کیفیت بالاضبط صدا رزانضبط صدا مخفیضبط صوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *