راهنمای خرید دستگاه ضبط صدا یکی از مواردی است که باید قبل از خرید دستگاه ضبط صدا  آنها را در نظر بگیرید.

برخی از عوامل زیر ممکن است نسبت به سایر عوامل سنگینی بیشتری در چشم شما داشته باشند، اما هنگامی که شما قصد دارید تا بهترین نوع ضبط صدا را انتخاب کنید ما توصیه می کنیم تا از ویژگی های زیر برای مقایسه دستگاه ها استفاده کنید.

کیفیت صدا

کیفیت صدا و ضبط صدا هر دو مشخص کننده ی این می باشند که چه مقدار فایل ضبط شده شفاف و با کیفیت می باشد.

کیفیت میکروفونی که در دستگاه ضط صدا شما استفاده شده و نیز بالاتر بودن بیت در ثانیه نیز می تواند صدای ضبط بلوری را برای کاربر بسیار شفاف کند.

برخی از دستگاه های صوتی دیجیتال می توانند شامل یک تنظیم ضبط متغیر باشند.

این بدان معنی است که تنها با یک فشار ساده یک دکمه ، شما قادر خواهید بود کیفیت صدای مورد نیاز خود را ضبط کنید.

به عنوان مثال ، ضبط کننده های سطح بالاتر حتی می توانند ضبط های واضح و شفاف تر از یک سالن کنسرت رکوردر کنند.

راهنمای خرید دستگاه ضبط صدا

حمل راحت

دستگاه ضبط کننده صدا  با اندازه و شکل های مختلف به طور عادی هم اندازه یک گوشی هوشمند می باشند و وزن آن در حدود چند اونس می باشد.

اگر برای یکی از ویژگی های اضافی در بازاریابی قرار دارید و فعالیت میکنید،این موارد می توانند کمی بزرگتر و سنگین تر باشند و برخی از دستگاه ها نیز می توانند بیش از ۱۰ اونس وزن داشته باشند.

شما بایدسعی کنید تا دستگاه ضبط صدایی که قصد خرید آن را دارید از وزن سبکی برخوردار باشدتا به سادگی بتوانید آن را با خود به هر جایی حمل نمایید.

فضای کافی

مقدار ظرفیتی که دستگاه شما برای ذخیره نمودن فایل ها را اختیار دارد یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که در راهنمای خرید دستگاه ضبط صدا وجود دارد.

مقدار ظرفیتی داخلی ای که دستگاه شما دارد بسیار مهم می باشد اما شما باید سعی داشته باشید تا دستگاهی را که میخرید بتواند از یک کارت حافظه پشتیبانی نماید، چون در غیر این صورت هنگامی که حافظه شما پر شود شما هیچ راهی ندارید و تنها باید فایل های خود را به کامپیوتر یا لب تاب منتقل نمایید.

اکثر دستگاه های موجود در بازار مجهز به یک پورت USB می باشند شما از آن طریق میتوانید اطلاعات را به کامپیوتر یا لب تاب منتقل کنید.

در ضمن شارژ کردن دستگاه نیز از طریق همین پست انجام می شود.راهنمای خرید دستگاه ضبط صدا

سهولت در اشتراک گذاری پرونده ها

در بیشتر مواقع شما باید فایل تان را بین دستگاه ضبط صدا و رایانه انتقال دهید.

این کار به طور معمول از طریق اتصال USB انجام می شود در صورتی که در اکثر مواقع باید آنها با رایانه ها سازگار باشند تا بتوانید کار نتقال را انجام دهید.

توصیه ما این است که قبل از خریدن دستگاه این موارد رابه طور کامل انجام دهید.

مضافه بر این موضوع بسیاری از مارک ها در بازار وجود دارد که از یک روش متفاوت برای به اشتراک گذاری فایل ها ارائه می دهند و حتی یک درگاه USB هم ندارند.

دستگاه هایی که از پورت USB پشتیبانی نمی کنند از روش دیگری برای شارژ باتری استفاده می کنند.

راهنمای خرید دستگاه ضبط صدا

Share Button with Hand Shaped mouse Cursor

دسته‌بندی نشده

استراق سمعانواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا از راه دورخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخريد ميکروفن مخفيخرید دستگا ضبط صدادستگاه ردياب ضبط صدادستگاه ريز ضبط صدادستگاه شنود اپلدستگاه شنود صدادستگاه شنود و ضبط صدادستگاه شنود و ضبط صدا توشيبادستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صدا کوچکدستگاه ضبط صدا مخفیدستگاه ضبط صدای ارزان قیمتدستگاه ضبط مکالمات تلفنضبط صداضبط صدا با کیفیتضبط صدا مخفیضبط صدارزانقيمت ضبط کننده صدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *