فلش مموری ضبط صدا یکی از کاربردی ترین و مهم ترین ابزار های مورد استفاده در جوامع امروزی برای تعداد زبادی از افراد می باشد.

فلش مموری های معمولی که به راحتی هم تهیه می شوند به اندازه یک بند انگشت از دست انسان می باشند که فضای کمی را در بر می گیرند.

این فلش مموری ها امکان خط افتادن و آسیب دیدن روی آن ها وجود ندارد.

همچنین درصد امنیت این دستگاه ضبط صدای کوچک نسبت به دیگر ابزارهای ضبط بسیار بالاتر است. اگر بخواهیم یک وسیله ضبط صدای کوچک و نامحسوس داشته باشیم این فلش مموری ها بسیار مناسب می باشند.

فلش مموری ضبط صدا

فلش مموری های ضبط صدا در واقع دستگاهی برای ذخیره سازی اطلاعات به صورت همراه می باشد و به دلیل قابلیت حمل و نگهداری در هر مکان و زمانی بسیار کاربردی می باشد.

امروزه با ظهور ابزار ها و وسایل جدید و مدرن ضبط صدا کار ذخیره اطلاعات و به خصوص صداها برای افراد بسیار آسان شده و این فلش مموری های کاربردی هم می توانند یکی از مدرن ترین ابزارهای ذخیره سازی صداها به شمار روند.

فلش مموری ضبط صدا

مشخصات و مزایا فلش مموری ضبط صدا

یکی از مواردی که این فلش مموری ها کوچک را از بقیه ابزارهای ذخیره سازی  صوتی متمایز می کند دارا بودن میکروفون های بسیار قدرتمند و با کیفیت بالا می باشند.

این قابلیت این امکان را به هر فردی می دهد تا ضبط صدا را به بهترین نحو و کیفیت و با وضوح بالا و شفافیت عالی در هر محیطی از قبیل: کلاس های برگزار شده در دانشگاه، همایش ها، کنفرانس ها و… مهیا  می سازد.

فلش مموری ضبط صدا

این فلش مموری ها به علت سهولت در به کار گیری و حمل آنها دارای یک باتری می باشند که ۳۰۰ میلی آمپر هستند.

میکروفون های تعبیه شده در دستگاه ضبط صدای مخفی بردی نزدیک به ۱۵ متری دارند به شکلی که کوچکترین و ضعیف ترین دامنه های صوتی را نیز در بر می گیرد.

یک مسئله مهم در این فلش مموری های ضبط صدا میکروفون های کریستالی هستندکه می توانند نویز های صدا را حذف کنند و این یک قابلت بسیار عالی می باشد.

فلش مموری ضبط صدا

این دستگاه های کوچک حافظه های متغیری دارند مثلا فلش ضبط صدای ۸ گیگا بایتی قابلیت این را دارد که تا ۱۵۸ ساعت صدا را در خود ذخیره کند.

قیمت هر کدام از این فلش مموری های کوچک ضبط صدا با توجه به کاربرد های آن ها و مدل های مختلفی که در بازار موجود هستند متغیر می باشد.

 

دسته‌بندی نشده

دستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدا مخفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *