مزایا دستگاه های ضبط صدا با قابلیت Voice Activated

voice activated voice recorder

مزایا دستگاه ضبط صدا با قابلیت Voice Activated مبحثی است که در ادامه به آن می پردازیم.

یک دستگاه ضبط صدا با قابلیت Voice Activated، در واقع دستگاه ساده ای است که بسته به اینکه آیا صدای شنیداری در محیط اطراف وجود دارد یا خیز، ضبط کردن خودکار را شروع یا آن را متوقف می کند.

voice activated voice recorder

چرا این دستگاه مفید است؟

این نوع دستگاه ها به چند دلیل بسیار کاربردی و مفید هستند.

شرایطی را تصور کنید که در وسط یک کلاس درس هستید و استاد برای مدتی مکث می‌ کند تا چیزی بنویسد. یا شاید شما در حال مصاحبه با شخصی هستید که ناگهان از اتاق خارج می‌ شود تا یک تماس تلفنی را جواب دهد.

یک دستگاه ضبط صدا معمولی عمل ضبط را حتی در صورت نبود صدایی در محیط ادامه می دهد. اما دستگاه ضبط صدا با قابلیت Voice Activated د ر حالت آماده به کار قرار گرفته و با از سرگیری کلاس یا مصاحبه، مجدد شروع به ضبط صدا می کند.

این حالت به این معنی است که حافظه دستگاه ضبط صدا مخفی برای ضبط کردن سکوت موجود در محیط هدر نمی رود.

voice activated voice recorder

نبود دکمه و سوئیچی برای فعال کردن آن

موقعیت هایی که در مثال های بالا توضیح داده شده است غیر معمول نیست و ممکن برای همه ما پیش بیاید. شما به دلایل مختلفی مجبور به مکث یا متوقف کردن ضبط در طول جلسه خواهید بود.

حتی در صورتی که بخواهید با یک دستگاه ضبط صدا ساده از ضبط شدن صداهای بیهوده جلوگیری کنید، باید آن را به صورت دستی انجام دهید. اما در یک دستگاه ضبط صدا با قابلیت Voice Activated نیازی به فشردن هیچ دکمه اضافی به غیر دکمه روشن کردن دستگاه نیست. چرا که این دستگاه ها این کار را خودکار انجام می دهند.

voice activated voice recorder

نبود توقف و سکوت در صداهای ضبط شده

از آنجایی که یک دستگاه ضبط صدا مخفی با قابلیت Voice Activated وقتی محیط ساکت باشد به طور خودکار مکث می کند، صدایی که در آخر ضبط می شود طولانی نشده و وقفه های بیهوده در آن وجود نخواهند داشت.

عمر بهتر وبیشتر باتری

عملکرد مکث خودکار در دستگاه ضبط کننده Voice Activated باعث افزایش عمر باتری می شود. زیرا زمانی که دستگاه صدایی را در محیط ضبط نمی کند، روی حالت استند بای (standby) قرار می گیرد. در نتیجه مصرف باتری کاهش می یابد و عمر عمر بیشتری می کند.

در صورت درک مزایا دستگاه های ضبط صدا با قابلیت Voice Activated و تمایل به خرید چنین دستگاهی، محصولات سایت ما را مشاهده کنید.

دسته‌بندی نشده

دستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدا مخفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *