معرفی بهترین دستگاه های ضبط صدا سال 2020

دستگاه ضبط صدا

معرفی بهترین دستگاه ضبط صدا سال ۲۰۲۰ به شما کمک می کند تا هنگام خرید یک دستگاه ضبط صدا، درباره دستگاه های محبوب این زمینه اطلاعات مفیدی داشته باشید.

دستگاه ضبط صدا

دستگاه ضبط صدا زوم مدل H2n

این دستگاه به عنوان یکی از تنها دستگاه های ضبط صوتی بوده که دارای ۵ میکروفون داخلی و چهار حالت ضبط مختلف می باشد. در نتیجه توانایی ضبط همه چیز از جمله یک کنسرت زنده، کلاس های درس، سخنرانی یا جلسات مختلف را دارا می باشد.

صدا های ضبط شده مستقیماً در کارت SD با حافظه قابل ارتقا تا ۳۲ گیگ ذخیره می شوند. ویژگی هایی مانند جمع و جور بودن، داشتن تیونر کرومیک و عملکرد این دستگاه را به حداکثر می رساند و بهترین نتیجه ممکن را به شما ارائه می دهد.

قابلیت های اضافی دیگری مانند ضبط خودکار و امکان بازیابی داده ها گزینه های بیشتری به دستگاه  ضبط صدا زوم مدل H2n اضافه می کند. علاوه بر این مدل زوم تنها دستگاه ضبط صدایی است که قابلیت ضبط صدا ۳۶۰ درجه و سازگاری با پلت فرم های واقعیت مجازی گوگل JUMP یا YouTube می باشد.

جک لاین برای عملکرد بهتر دستگاه قابلیت میکروفون خارجی را به آن اضافی می کند. به علاوه وزن ۱۳۰ گرم و اندازه  ۱.۶۸x 2.66 x  ۴.۵ اینچی باعث می شود این دستگاه محبوب به راحتی در جیب شما جا شود.

دستگاه ضبط صدا زوم مدل H2n

دستگاه ضبط صدا تسکام مدل DR-05

هنگام انتخاب ضبط صدا برای پخش موسیقی، یکی از اولویت های اصلی باید یافتن میکروفونی باشد که صدا را در عین حال واضح و با ظرافت پخش کند. دستگاه ضبط صدا تسکام مدل DR-05 دارای میکروفن های داخلی بوده و برای مخاطبان موسیقی بسیار ایده‌آل می باشد.

دستگاه ضبط صدا تسکام مدل DR-05

به علاوه این دستگاه مدل تسکام با ورودی میکروفون استریو ۳.۵ میلی متر برای افزایش وانت صوتی در هنگام ضبط صدا، تفاوت زیادی با سایر دستگاه های ضبط صدا دارد. بلندگوهای داخلی قابلیت صدای SPD 125db را داشته و با ۲ گیگابایت حافظه پردازنده و البته قابل توسعه، فضای کافی برای ضبط ساعت ها موسیقی را برای شما فراهم می کند.  این دستگاه با داشتن دو باتری AA قابلیت ضبط صدا در حدود ۱۷ ساعت را دارد.

اگر احیانا قصد ضبط صدا در خارج از خانه را دارید، ممکن است این مدل مناسب نباشد. زیرا میکروفون آن به قدری حساس است که می تواند با یک وزش باد دچار مشکل شود.

دستگاه ضبط صدا

با معرفی بهترین دستگاه های ضبط صدا سال ۲۰۲۰ امیدواریم خرید قابل قبولی از سایت ما داشته باشید.

دسته‌بندی نشده

بهترین دستگاه ضبط صدبهترین دستگاه های ضبط صدا سال 2020جديدترين دستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدا DR-05دستگاه ضبط صدا H2nدستگاه ضبط صدا تسکامدستگاه ضبط صدا تسکام مدل DR-05دستگاه ضبط صدا زومدستگاه ضبط صدا زوم مدل H2nدستگاه های ضبط صدا سال 2020معرفی بهترین دستگاه های ضبط صدا سال 2020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *