میکروفون و دستگاه ضبط صدا iRig Mic Studio

میکروفون و دستگاه ضبط صدا iRig Mic Studio محصولی است که در این مقاله به شما معرفی می کنیم.

این میکروفون و دستگاه ضبط صدا حرفه ای با ساختار بسیار جمع و جور و خش ساختی که دارد، از جمله برترین و بهترین  محصولات حرفه ای کمپانی بزرگ ایتالیایی iK Multimedia می باشد که برای مسائل گوناگونی از جمله ضبط و نمونه برداری از وکال و ساز در استودیو های خانگی، پادکست، رادیویی و دوبلاژ طراحی و ساخته شده است.

iRig Mic یکی از برترین میکروفون های کاندنسر موجود در بازار می باشد که مجهز به یک دیافراگم بزرگ یک اینچی با روکش طلا در الگو کاردیوید ی باشد که در دل خود یک کارت صدای ۲۴ بیتی را جای داده است.

دیافراگم این میکروفون و دستگاه ضبط صدا قادربه تحمل فشار صوتی تا ۱۳۳ دسی بل می باشد که به این ترتیب می تواند برای صدابرداری کردن از منابع نزدیک صوتی از جمله قرارگرفتن در جلوی اسپیکر یا امپلیفایر گیتار الکتریک، بازدهی خوبی را برای کاربران خود داشته باشد.

میکروفون و دستگاه ضبط صدا iRig Mic Studio

میکروفون و دستگاه ضبط صدا iRig Mic Studio

این دستگاه ضبط صدا USB را می توان به همه سیستم های کامپیوتری تحت ویندوز، مکینتاش و موبایل و تبلت با سیستم عامل iOS و اندروید وصل کرد و از این دستگاه به عنوان یکی از سبک ترین و کاربردی ترین و باکیفیت ترین دستگاه ها در هر نوع پروژه صوتی استفاده کرد.

این کمپانی این دستگاه ضبط صدا را به یک کپسول با دیافراگم بزرگ و حساسیت بالا مجهز نموده است که الگوی قطبی تک وجهی در الگوی کاردیوید دارد.

Mic Studio با ساختارکاندنسری که دارد دارای حساسیت بالا و نویز بسیار پایینی می باشد و قادر خواهد بود تا تمامی صداهای دریافتی را با نرخ نمونه برداری و سمپلینگ ۴۸ کیلوهرتز بر مبنای ۲۴بیت به دیجیتال تبدیل نماید.

این میکروفون کاندنسر و بسیار حرفه ای مجهز به مدار پیش تقویت کننده سیگنال آنالوگ (پری امپلیفایر) می باشد که ما قادر خواهیم بود تاحساسیت آن را از طریق روتاری کوچکی که روی بدنه این دستگاه ضبط صدا قرار دارد تا ۴۰ دسی بل افزایش دهیم و با نویز بسیار پایینی، به ضبط کردن صدا بپردازیم.

میکروفون و دستگاه ضبط صدا iRig Mic Studio

یک عدد کانکشن مینی جک استریو جهت وصل کردن انواع هدفون روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است که ما می توانیم به وسیله یک روتاری مستقل صدای آن را تنظیم نماییم.

این میکروفون و دستگاه شنود صدا با تاخیر بسیار کم خود که تقریبا نزدیک به صفر است، سیگنال های صوتی را برای شما پخش می کند.

این کمپانی دارای یک عدد سه پایه رومیزی تاشو و قابل حمل و کابل هایی است که برای نصب روی انواع سیستم های کامپیوتری مورد نیاز می باشد برای این محصول تدارک دیده است تا بتوان آن را به انواع موبایل های iOS و Android متصل نمود.

از دیگر ویژگی های این میکروفون می توان به تغذیه برق مستقیم اشاره کرد.

میکروفون و دستگاه ضبط صدا iRig Mic Studio

دسته‌بندی نشده

استراق سمعانواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا از راه دورخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخريد دستگاه ضبط صداي حرفه ايخرید دستگاه ضبط خبرنگاریخرید دستگاه ضبط صدا ارزانخرید دستگاه ضط صدادستگاه شنوددستگاه شنود و ضبط صدا توشيبادستگاه شنود يا ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صدا ارزان قيمتدستگاه ضبط صدا براي دانشجوياندستگاه ضبط صوتدسگاه ضبط صدا با کیفیت بالارید دستگاه ضبط صدا ارزانضبط صداضبط صدا با کیفیتضبط صدا با کیفیت بالاضبط صدا رزانضبط صدا مخفیضبط صوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *