میکروفون و ضبط صدا کاندنسر بیرداینامیک مدل TG V96

میکروفون ضبط صدا کاندنسر بیرداینامیک مدل TG V96

میکروفون و ضبط صدا کاندنسر بیرداینامیک مدل TG V96 یکی دیگر از اعضای مهم و کاربردی مجموعه ی Touring gear است.

کپسولی که این کمپانی برای این محصول استفاده نموده است از نوع کندانسر خازنی با الگوی پر کاربرد کاردیود است.

الگوی کاردیود یکی از رایج‌ترین الگوهای قطبی است.

این الگوی قطبی بیشترین جذب و حساسیت را در زاویه ۱۳۰ درجه ای جلوی میکروفون را دارد و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها جهت ضبط صدا از روبروی یک منبع فرکانسی مستقیم باشد.

با استفاده از امپدانس ۶۰ اهمی ای که بر روی این دستگاه قرار گرفته است نویز این میکروفن را به حداقل رسانده است و با وسعت پاسخگویی ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز برای صدای وکال بسیار مناسب و به صرفه به نظر میرسد.

میکروفون و ضبط صدا کاندنسر بیرداینامیک مدل TG V96

 

کمپانی بیرداینامیک یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های صوتی در عرصه‌ی تولیدات هدفون، میکروفون،دستگاه ضبط صدا ، سیستم‌های صوتی بی‌سیم، سیستم کنفرانس و…در سال ۱۹۲۰ توسط یوگن بیر در آلمان تأسیس شد.

مشخصات میکروفون و ضبط صدا کاندنسر بیرداینامیک مدل TG V96

ابعاد این میکروفن چیزی در حدود ۳۵×۵۴×۱۸۵ میلی متر می باشد و با داشتن وزنی در حدود ۳۳۰ گرم بسیار مناسب به نظر میرسد و کسانی که قصد دارند تا از این دستگاه استفاده نمایند به سادگی می توانند آن را با خود حمل نمایند و در هر جایی که خواستند از آن استفاه نمایند.

میکروفون ضبط صدا کاندنسر بیرداینامیک مدل TG V96

یوگن بیر سینما را یک فرصت جدید و بسیار مناسب در رسانه ارتباطی دید و در سال ۱۹۲۴ اولین محصول خود را که یک اسپیکر بزرگ بود و برای کارهای سینما و فیلم مورد استفاده قرار میگرفت.

با پیشرفتی که بیردراین زمینه داشت خیلی زودتوانست نظرات حرفه ای‌ها را به خود نزدیک کند و پا به عرصه‌ی دنیای بزرگ صدا و ضبط صدا بگذارد.

در بازی‌های المپیک ۱۹۸۸ در سئول تمام گزارش گرها و رسانه‌ها به هد‌ست های بیرداینامیک مجهز شدند و همین موضوع نیز به معروف شدن این کمپانی بسیار کمک کرد.

درسال ۱۹۹۹ تمام مجلس فدرال برلین به میکروفونهای دیجیتال بیرداینامیک مجهزشدند و درلیگ های برتر اروپا سیستم های صوتی میان داوران تمام از محصولات این کمپانی است.میکروفون ضبط صدا کاندنسر بیرداینامیک مدل TG V96

 

دسته‌بندی نشده

انواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا از راه دورخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخريد دستگاه ضبط صداي حرفه ايخرید دستگاه ضبط خبرنگاریدستگاه رکوردر ضبط صدادستگاه ريز ضبط صدادستگاه شنود سیم کارتیدستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صدا با کیفیتدستگاه ضبط صوت ارزاندستگاه ضبط مکالمات تلفندسگاه ضبط صدا با کیفیت بالاشنود صداضبط صداضبط صدا ارزانضبط صدا با کیفیتضبط صوت ارزانقيمت ضبط کننده صدامیکروفن مخفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *