دستگاه ضبط صدا سامسونگ مدل YP-VP2 2GB

دستگاه ضبط صدا سامسونگ مدل YP-VP2 2GB محصولی است که آن را به شما معرفی می کنیم.

کمپانی و برند بزرگ سامسونگ همواره یکی از بزرگ ترین برند ها در زمینه ی دستگتاه های دیجیتالی و الکترونیکی بوده است.

این شرکتدر زمینه تولید دستگاه ضبط صدا نیز تا حدودی فعال می باشد.

به نحوی که با تولید YP-VP2 گام های بسیار بلندی در این زمینه برداشته و در میدان رقابت با رقبای بسیار بزرگ تا حدود بسیار زیادی موفق بوده است.

در ادامه به بررسی این دستگاه ضبط صدا خوش ساخت سامسونگ خواهییم پرداخت.

دستگاه ضبط صدا سامسونگ مدل YP-VP2 2GB

مدل «YP-VP2 2GB» یک ضبط‌ کننده‌ی صدای بسیار باکیفیت می باشد که توسط کمپانی «سامسونگ» (Samsung) طراحی و روانه بازار شده است.

ابعاد جمع‌وجور و وزن بسیار کم این دستگاه ضبط صدا کوچک سبب شده تا کاربران به راحتی بتوانند از آن استفاده نمایند.

یک صفحه‌نمایش ۱.۱ اینچی روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است که اطلاعات بسیاری از جمله مقدار باتری ،مدت زمان و کیفیت صدای درحال‌ضبط و کل میزان صدای ضبط‌شده را نمایش می‌دهد.دستگاه ضبط صدا سامسونگ مدل YP-VP2 2GB

مشخصات دستگاه ضبط صدا سامسونگ مدل YP-VP2 2GB

مقدار حافظه ی داخلی این دستگاه ضبط صدا با کیفیت عالی ۲ گیگابایت می باشد که قادر است تا حداقل ۱۲ و حداکثر ۱۰۴۰ ساعت صدا را ذخیره نماید.

میزان صدایی که می توانید با این دستگاه ضبط نمایید  به کیفیتی که انتخاب می کنید بستگی داردانتخاب‌ شده بستگی دارد و شما با استفاده از قسمت تنظیمات به سادگی می توانید نوع کیفیتی که برای ضبط صدا مد نظرتان هست را انتخاب نمایید.

علاوه‌ براین حافظه شماقادر خواهید بود تا یک حافظه‌ی Micro SD نیز به این دستگاه متصل کرده و از ظرفیت بیشتری بهره‌مند شوید.دستگاه ضبط صدا سامسونگ مدل YP-VP2 2GB

صدا در این دستگاه با دو فرمت WAV و MP3 ذخیره می‌شود که این فرمت نیز به کیفیتی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد.

این مدل،مجهز به رادیوی داخلی نیز می باشد.روی بدنه این دسگاه ضبط صدا یک پورت USB تعبیه شده است جهت منتقل کردن فایل ها به کامپیوتر و بر عکس مورد استفاده قرار میگیرد.

از این دستگاه می توان به عنوان حافظه‌ی جانبی کامپیوتر نیز استفاده کرد و میتوان اطلاعات موردنظر رابر روی آن ذخیره نمود.

به علاوه این دستگاه قادر است تا فایل‌های صوتی ذخیره شده از کامپیوتر را برای شما پخش کند و نقش یک دستگاه MP3 Player را ایفا کند.

دسته‌بندی نشده

ارزان ترین دستگاه ضبط صداانواع دستگاه ضبط صداانواع دستگاه ضبط صوتبهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود حرفه ايخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايدستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صوتدستگاه ضبط صوت صداضبط صدا با کیفیتضبط صدا عالیضبط صوت ارزانضبط صوت با کیفیتضبط صوت مخفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *