دستگاه ضبط صدا المپیوس وی ان - 8600

دستگاه ضبط صدا المپیوس وی ان – ۸۶۰۰ با ابعاد حدود ۱۰۸x39x16.8 میلی متر و با وزنی در حدود ۶۶ گرم یکی از سبک ترین و کم حجم ترین دستگاه ها در این زمینه به حساب می آید و کاربران می توانند به سادگی از آن استفاده نمایند.

همین وزن و ابعاد سبک سبب شده تا کسانی که می خواهند از این دستگاه استفاده نمایند به سادگی بتوانند آن را با خود حمل نمایند و در هر جایی که خواستند از آن استفاده نمایند.

یکی از دلایل موفقیت کمپانی الیمپوس در زمینه دستگاه ضبط صدا ارزان قیمت تولید دستگاه هایی با وزن سبک و ابعاد بسیار مناسب می باشد.

دستگاه ضبط صدا المپیوس وی ان - 8600

حافظه

نوع حافظه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است مانند بسیاری از دستگاه های دیگر این کمپانی از نوع فلش می باشد.

مقدار ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه ضبط صدا ۲ گیگابایت می باشد که برای یک دستگاه ضبط کننده صدا بسیار مناسب به نظر میرسد.

مقدار فایل هایی که با استفاده از این میزان حافظه میتوان ضبط نمود عبارت اند از حداکثر ۳۴ ساعت با کیفیت ۱۲۸،حداکثر ۲۲ ساعت و ۳۰ دقیقه با کیفیت ۱۹۲ ،حداکثر ۹۱ ساعت و ۳۰ دقیقه با کیفیت ۴۸ ، حداکثر ۱۳۴ ساعت ضبط صدا در حالت HQ ،حداکثر ۲۶۴ ساعت ضبط صدا در حالت SP که بسیار مناسب و عالی به نظر میرسد.

دستگاه ضبط صدا المپیوس وی ان - 8600

 

صفحه نمایش دستگاه ضبط صدا المپیوس وی ان – ۸۶۰۰

روی بدنه این دستگاه ضبط صدا مخفی  یک صفحه نمایش با سایز ۱.۶۱ اینچ تعبیه شده است که کار کردن با این دستگاه را برای کاربران بسیار آسان می کند و برای  کسانی که به طور مرتب از این دستگاه استفاده می کنند بسیار مناسب به نظر میرسد.

یکی از بزرگترین معایب این صفحه نمایش تک رنگ نقطه ای این است که فاقد صفحه نمایش لمسی می باشد که همین موضوع سبب ناضایتی بسیاری از مشتریان و کاربران این دستگاه شده است.

دستگاه ضبط صدا المپیوس وی ان - 8600

سایر قابلیت ها 

از قابلیت های خوب این دستگاه این است که می توان از آن به عنوان یک دستگاه پخش کننده موزیک نیز استفاده نمایید.

فرمت صوتی قابل پخش توسط این دستگاه WMA ، MP3 می باشد.

یک پورت USB روی بدنه این دستگاه ضبط صدا تعبیه شده است که جهت منقل کردن فایل ها به کامپیوتر و بر عکس مورد استفاده قرار میگیرد.

از معایب بسیار بد این دستگاه این است که فاقد رادیو ،بلوتوث و شبکه ی بی سیم(wi-fi) می باشد.

از دیگر امکانات این دستگاه می توان به قابلیت حذف فایل بصورت گروهی و تکی ،قابلیت ضبط صدا با استفاده از هندزفری ،دارای فیلتر صدا ،قابلیت تکرار کلی و یا قسمتی از صدا در صورت نیاز ،دارای سیستم قطع ضبط در حالت سکوت ،دارای سیستم حدف نویز ، قابلیت تنظیم سرعت پخش فایل صوتی ، قابلیت ذخیره اطلاعات کامپیوتر و… اشاره نمود.

دستگاه ضبط صدا المپیوس وی ان - 8600

دسته‌بندی نشده

انواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا از راه دورخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخريد دستگاه ضبط صداي حرفه ايخريد دستگاه ضبط و پخش صداخرید دستگاه ضبط خبرنگاریدستگاه استراق سمعدستگاه رکوردر ضبط صدادستگاه ريز ضبط صدادستگاه شنود اپلدستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صوت حرفه اي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *