ضبط کننده دیجیتالی صدا الیمپوس مدل VP-10

دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل VP-10 را میتوان یکی از جمع و جورترین و حرفه ای ترین دستگاه های ضبط صداموجود در بازار در نظر گرفت که توسط «الیمپوس» طراحی ،تولید و روانه بازار شده است.

از بزرگترین مزایای این محصول نسبت به سایر محصولات ابعاد مناسب و جمع و جور این دستگاه می باشد که آن را سایر محصولات موجود در بازار جدا نموده است.

رنگ بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است رنگ مشکی می باشد.

روی بدنه این دستگاه ضبط صدا یک پورت USB تعبیه شده است که جهت منتقل کردن فایل ها به کامپیوتر و بر عکس مورد استفاده قرار میگیرد.

علاوه بر این پورت برای متصل نمودن انواع هدفون به این دستگاه در قسمت کناری بدنه این دستگاه یک عدد جک ۳.۵ میلیمتری تعبیه شده است.ضبط کننده دیجیتالی صدا الیمپوس مدل VP-10

مشخصات دستگاه ضبط صدا الیمپوس مدل VP-10

این دستگاه ضبط صدا کوچک با داشتن ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی قادر خواهد بود تا حداقل ۱۲ و حداکثر ۱۶۲۰ ساعت فایل صوتی را ذخیره نماید.

مدت زمان ضبط توسط این دستگاه توسط فرمت و کیفیتی که انتخاب می کنید تعیین می شود.

این دستگاه ضبط صدا ارزان قیمت  برای ضبط از فرمتهای WAV – WMA – MP3 پشتیبانی می کند.

این دستگاه برای پخش کردن صدا نیز از همین فرمت ها استفاده می کند و به همین دلیل می توان از این دستگاه به عنوان یک پخش کننده موسیقی نیز استفاده کرد.

با استفاده از این دستگاه شما قادر خواهید بود تا ۹۹۹ فایل صوتی را در این ضبط کننده ذخیره نمایید.

کار کردن با این دستگاه از طریق دکمه‎هایی که بر روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است بسیار ساده می باشد و تمامی کاربران به سادگی می توانند از آن استفاده کنند و از امکانات آن بهره مند شوند.ضبط کننده دیجیتالی صدا الیمپوس مدل VP-10

لازم به ذکر است که منبع تغذیه ای که برای این محصول استفاده شده است، یک عدد باتری شارژی از نوع Ni-MH است که قادر است تا ۵۰ ساعت به صورت مداوم ضبط صدا و تا ۲۹ ساعت پخش صدا را از ایرفون انجام دهد.

علاوه بر این باتری، شما قادر خواهید بود تا با تهیه نمودن یک عدد باتری نیم قلمی (AAA) از این محصول استفاده نمایید.

در پایان میتوان گفت که این دستگاه ضبط صدا یک ضبط کننده بسیار ساده و با کیفیت می باشد که شما با استفاده از آن قادر هستید تا تمامی کارهای روزمره خود را انجام دهید.

علاوه بر امکاناتی روی این دستگاه تعبیه شده است به همراه این محصول یک عدد باتری مخصوص و یک عدد کابل USB عرضه میشود.ضبط کننده دیجیتالی صدا الیمپوس مدل VP-10

دسته‌بندی نشده

انواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخريد دستگاه ضبط و پخش صداخرید دستگاه ضبط خبرنگاریدر ماشيندستگاه رکوردر ضبط صدادستگاه ريز ضبط صدادستگاه شنود سیم کارتیدستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدای ارزان قیمتدستگاه ضبط صوتضبط صداقيمت دستگاه ضبط صدا ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *