دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل «VTR8800» یک ضبط کننده‌ی صدای خوش‌ساخت از برند «فیلیپس» می باشد که با امکانات بسیار خوبی طراحی و روانه بازار شده است.

با پیشرفت زمان و با وجود این که امروزه موبایل‌های هوشمند قادر به ضبط صدا می باشند، اما برای یک کاربر حرفه‌ای این امکانات اولیه که در این موبایل های هوشمند وجوددارد به‌هیچ‌وجه کافی نمی باشد.

این مدل از کمپانی فیلیپس دقیقا متناسب با نیاز کاربران حرفه‌ای طراحی شده است و برای این دسته از افراد یک گزینه‌ی بسیار مناسب به حساب می‌آید.

این دستگاه صدا را با فرمت MP3 ضبط می کند و در صورت نیاز نیز با همین فرمت از طریق اسپیکر پخش می نماید.

دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR8800

 

مشخصات فنی دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR8800

باتری این دستگاه ضبط صدا از نوع لیتیوم‌ پلیمری می باشد که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و قادر خواهد بود تا بین ۱۸ تا ۵۴ ساعت صدا را ضبط نماید.

لازم به ذکر است که این باتری داخلی می باشد و قابلیت تعویض‌شدن ندارد.

از برترین ویژگی های این دستگاه این است که دارای قابلیت دریافت کارت‌ حافظه‌ی Micro SD می باشد و به همین سبب شما قادر خواهید بود تا هنگامی که دچار کمبود حافظه شدید با افزودن این کارت حافظه میزان صدای بیشتری ر اضبط نمایید.

این مدل دارای ابعاد و ظاهر بسیار جالبی می باشد و شما به سادگی و بدون هیچ دردسری می توانید آن را با خود حمل نمایید.

دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل VTR8800

روی بدنه‌ این دستگاه ضبط صدا دکمه‌هایی تعبیه شده‌ است که برای اعمال کردن تنظیمات و آپشن هایی بر روی ضبط و پخش صدا مورد استفاده قرار می گیرد.

صفحه نمایش دستگاه فیلیپس مدل VTR8800

صفحه‌نمایش این دستگاه از نوع TFT می باشد و روی این صفحه نمایش اطلاعات بسیاری از جمله مقدار باتری،مدت زمان ضبط و بسیاری از اطلاعات دیگر نمایش داده می شود.

در قسمت بالایی بدنه این دستگاه دو یونیت اسپیکر قرار گرفته است که درمجموع دارای ۲ وات قدرت خروجی می باشد به همین سبب شما قادر هستید تا صدای ضبط شده را به راحتی از این طریق بشنوید.

میکروفون داخلی این مدل نیز از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است و صدا را با کمترین نویز ممکن ضبط خواهد کرد.

 

به علاوه این مدل دارای یک عدد ورودی میکروفون نیز می باشد که برای کاربران این امکان را فراهم میکند تا از یک میکروفون به مراتب قوی‌تر و با کیفیت تری برای پخش کردن صداها و فایل های ضبط شده بهر ببربد.

در کنار این درگاه ورودی یک خروجی هدفون نیز تعبیه شده است که به شما این اجازه را میدهد تا بتوانید از این طریق فایل‌های ضبط شده را بشنوید.

این دستگاه ضبط صدا یک محصول بسیار حرفه‌ای برای ضبط کدن صدا می باشد که دقیقا متناسب با نیاز کاربران طراحی و تولید شده است.

دسته‌بندی نشده

ارزان ترین دستگاه ضبط صداانواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا از راه دورخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخريد دستگاه ضبط صداي حرفه ايخرید دستگاه ضبط خبرنگاریخرید دستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه رکوردر ضبط صدادستگاه ريز ضبط صدادستگاه شنود سیم کارتیدستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صدا با کیفیتدستگاه ضبط صوت ارزاندستگاه ضبط مکالمات تلفندسگاه ضبط صدا با کیفیت بالاشنود صداضبط صداضبط صدا ارزانضبط صدا با کیفیتضبط صوت ارزانقيمت ضبط کننده صدامیکروفن مخفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *