دستگاه ضبط کننده صدا الیمپوس مدل LS-100

دستگاه ضبط کننده صدا الیمپوس مدل LS-100 یکی از حرفه‌ای‌ترین دستگاه های ضبط‌ کننده‌ صدای قابل حمل موجود در بازار که می توان آن را با خود به همه جا برد و از آن استفاده نمود می باشد.

این ضبط‌ کننده صدا می‌تواند به‌وسیله‌ کیت اتصال به دوربین، در صدابرداری نقش بسیار موثری ایفا کند.

این مدل از کمپانی الیمپوس دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد ک به نظر میرسد در این زمینه مقداری ضعیف عمل نموده است.

این دستگاه با این مقدار حافظه قادر است تا حداقل ۱ و حداکثر ۱۱۴ ساعت فایل صوتی را در خود ذخیره کند.

میزان صدایی که با این دستگاه ضبط می کنیدبه فرمت و کیفیتی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

دستگاه ضبط کننده صدا الیمپوس مدل LS-100

فرمت هایی که این دستگاه ضبط صدا قادر به ضبط کردن آن ها می باشد mp3 و WAV هستند.

این دستگاه برای پخش کردن صدا نیز از همین فرمت ها پشتیبانی می کند که به همین دلیل میتوان از این دستگاه به عنوان یک پخش کننده موزیک نیز استفاه نمود.

اسپیکرهایی که در داخل این دستگاه قرار دارد بسیار باکیفیت بوده و صدای بسیار شفافی را تولید می کند.

به علاوه میکروفون با کیفیتی که در داخل این مدل قرار دارد شما را از اتصال یک میکروفون جداگانه فارغ می‌سازد و به‌ همین‌دلیل است که برای این ضبط‌کننده هیچ ورودی میکروفونی در نظر گرفته نشده است.

روی بدنه این دستگاه ضبط صدا   یک پورت USB تعبیه شه است که جهت منتقل کردن فایل ها به کامپیوتر و برعکس مورد استفاده قرار میگیرد.دستگاه ضبط کننده صدا الیمپوس مدل LS-100

حافظه دستگاه ضبط کننده صدا الیمپوس مدل LS-100

جهت نظم دادن به اطلاعات ذخیره‌شده بر روی این دستگاه ضبط صدا شما می‌توانید ۵ فولدر متفاوت در حافظه‌ داخلی آن ایجاد کرده و طبق سلیقه ی خود تا ۹۹۹ فایل مختلف را در هرکدام ذخیره نمایید.

کار کردن با این دستگاه به وسیله ی دکمه‎هایی که بر روی بدنه آن تعبیه شده است بسیار ساده می باشد و تمامی کاربران به‌ راحتی قادر خواهند بود تا از امکانات آن نهایت بهره‌ را ببرند.

لازم به ذکر است که منبع تغذیه‌ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است، یک عدد باتری شارژی از نوع LI‑۵۰B است.

به‌ وسیله‌ این باتری‌ها شما قادر خواهید بود تا ۱۲ ساعت و ۳۰ دقیقه صدا ضبط نمایید و ۱۷ ساعت و ۳۰ دقیقه صداهای ذخیره‌ شده را گوش نماید و از گوش دادن به صداهای ضبط شده لذت ببرید.

بدنه‌ این محصول نسبت به سایر دستگاه ها ابعاد بزرگتری دارد و رنگ آن نیز مشکی می باشد.

LS-100 برای کاربران حرفه‌ای امکانات بسیار فوق العاده ای را فراهم میکند و با توجه به امکاناتی که دارد برای آنان یک دستگاه بسیار پرکاربرد محسوب می‌شود.

دستگاه ضبط کننده صدا الیمپوس مدل LS-100

دسته‌بندی نشده

انواع دستگاه ضبط صدابهترين نوع دستگاه ضبط صدابهترین دستگاه ضبط صداپيشرفته ترين دستگاه ضبط صداجديدترين دستگاه ضبط صداحرفه اي ترين دستگاه ضبط صداخريد دستگاه شنود ضبط صداخريد دستگاه ضبط صدا از راه دورخريد دستگاه ضبط صدا با کيفيت عاليخريد دستگاه ضبط صدا حرفه ايخريد دستگاه ضبط صداي حرفه ايخرید دستگاه ضبط خبرنگاریدستگاه رکوردر ضبط صدادستگاه ريز ضبط صدادستگاه شنود سیم کارتیدستگاه ضبط صدادستگاه ضبط صدا ارزاندستگاه ضبط صدا با کیفیتدستگاه ضبط صوت ارزاندستگاه ضبط مکالمات تلفندسگاه ضبط صدا با کیفیت بالاشنود صداضبط صداضبط صدا ارزانضبط صدا با کیفیتضبط صوت ارزانقيمت ضبط کننده صدامیکروفن مخفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *